Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland!

Door: cindyvdputten

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Mijn laatste berichtje vanuit hier..
Voor vele misschien erg onverwachts maar ik heb begin deze week besloten om terug naar Nederland te gaan!

Sommige van jullie wisten hier al (iets) vanaf maar ik heb erg veel last van heimwee.
Nooit eerder gehad en niet verwacht maar ik mis mijn thuis, mijn vertrouwde omgeving heel erg. Ik weet nu wat dit met iemand kan doen, ik ben mezelf niet meer en ik herken dingen die ik doe niet meer..
Ik kan niet meer genieten van alles om me heen en alles wat ik doe voelt zo zwaar.
Ik heb heeeel veel steun gehad aan Kim en aan andere die me heel erg gesteund hebben om me op te vrolijken en om mezelf weer terug te vinden maar ik heb begin van de week de beslissing genomen om terug te komen..

Dinsdag avond vlieg ik terug met Martien air en land ik woensdag rond 12 uur in Asterdam.
Ik hoop, zodra ik terug ben, dat het fijne gevoel weer snel komt en dat ik snel de oude cindy weer ben..

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve reacties op mijn verhalen, kaartjes, berichtjes, krabbeltjes, brieven, smsjes, mailtjes en alles wat ik gekregen heb :).

Bedankt allemaal!!!

liefs cindy

  • 10 Maart 2011 - 01:14

    Kim Beijers:

    Meisje,

    Je hebt het allemaal goed verwoord.. Ik hoop dat je snel jezelf weer bent.. en dat je weer lekker kan genieten van je leventje in hollandia..

    Wel zal ik jou hier gaan missen maar dat wist je al ;)

    geniet er nog even van meid.. want je bent nog niet van me af hahaa

    xx van je reisgenootje

  • 10 Maart 2011 - 01:56

    Hinke, Han En Paul:

    Hee lieve Cindy!!

    Wij vinden het erg dapper dat je deze beslissing zo goed voor jezelf hebt gemaakt!!
    Het is nu tijd om aan jezelf te denken en weer de vrolijke Cindy te worden!
    Goede vlucht dinsdag, probeer ondanks dat je terug wil nog zoveel mogelijk te genieten van je laatste daagjes hier!

    Dikke kus van ons!

    P.s Paul raadt aan om nog als het nog lukt naar de grotten van hato te gaan, want dat vond hij helemaal geweldig! ;) hihi!

  • 10 Maart 2011 - 02:45

    Carin Van Bergeijk:

    Heejj Cindy,

    Jammer dat je gaat, maar ik begrijp en heb respect voor je keuze.

    Ik zal je missen, het was erg gezellig met je.

    xxx

  • 10 Maart 2011 - 07:17

    Ryanne:

    Hee Cindy!
    oeehh dat had ik niet zien aankomen ik wist niet dat je last van heimwee had! maar wel heel erg knap dat je de keuze maakt en het is natuurlijk ook niks als je jezelf niet bent!

    nou een goede terugreis :)
    kuskus!

  • 10 Maart 2011 - 08:15

    Rieke:

    Heej Meid,

    Das wel vervelend, maar toch knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Dan zien we je vlug weer terug. En hopelijk voel je je dan weer goed in je vertrouwde omgeving.
    Hou er wel rekening mee dat het hier nog iets kouder is als daar.. ;-p

    Groetjes Rieke

  • 10 Maart 2011 - 08:31

    Anne:

    Meid....
    Ik wilde je nog zo graag skypen, gisteren... vandaar dat je het druk had met andere dingetjes! Ik snap het helemaal.
    Het is erg jammer dat je gaat vertrekken maar dit is de keuze die jij maakt om het voor jezelf beter te doen!! Jij hebt de knoop doorgehakt. Zullen we van het weekend toch nog even skypen??
    xxxx

  • 10 Maart 2011 - 09:00

    Mirjam:

    Heeej Cindy,

    Ik had het eerlijk gezegt niet verwacht dat je terug zou komen. Frank smste me maandag ofzo, van dat je naar huis wilde komen, en ik dacht: 'Ga toch weg en hou me niet voor de gek'! Maar niets is minder waar.. Je komt weer terug naar Nederland, vindt het knap dat je die beslissing genomen hebt!

    Ik hoop dat ik wel een keertje langs mag komen haha.. Kan ik even foto's kijken enzo!

    Hele fijne vlucht naar huis en we zien ons misschien heel snel!

    xxx Mirjam

  • 10 Maart 2011 - 09:26

    Simone:

    Hee lieve Cindy,

    Wat jammer dat je zoveel last hebt van heimwee. Maar ik vind het heel knap dat je deze beslissing hebt genomen. Je hebt het in ieder geval geprobeerd en niet meteen opgegeven! Hopelijk voel je je in NL snel weer de oude :)
    Geniet nog van je laatste week en alvast een goede reis!

    Xxx Simone

  • 10 Maart 2011 - 09:28

    Nicole Crommentuijn:

    Hey Cindy!

    Balen zeg, dat je zo'n last van heimwee hebt! Maar zeker zo dapper van je om de keus te maken om naar huis te komen!
    Meid, geniet nog van je laatste weekje daar! En we zien elkaar snel!

    x NIcole

  • 10 Maart 2011 - 10:14

    Je Schatje:

    Lieve Cindy,

    Vind het super knap dat je het allemaal geprobeert hebt. Het is niet altijd even gemakelijk geweest en en je hebt gelukkig heel veel steun van kim en andere gehad. Ik moet je wel heel eerlijk zeggen dat ik super blij ben dat ik jou in mijn armen krijg!:D Geniet nog lekker die paar dagen. Maak daar maar hele mooie super dagen van.

    xxxxxx Je schatje HVJ

  • 10 Maart 2011 - 10:45

    Fieke:

    Ooh Meid, dat ik had niet zien aankomen. Wat erg zeg. Maar wel goed dat je de beslissing hebt kunnen maken. Hopelijk ben je weer snel de oude vrolijke Cindy die ik ken:D


  • 10 Maart 2011 - 10:59

    Angela Van Gog:

    heel knap dat je het toch maar gedaan hebt.. en weer een ervaring rijker! wel thuis.

  • 10 Maart 2011 - 11:00

    Claudia:

    haa meid!

    Woooww zeg wat een moeilijke beslissing dat je genomen hebt. Heimwee kun je ook niets aan doen dat is een gevoel.. Ik ben blij voor je dat je zo snel de vlucht kunt nemen. Kun je nog een keer skypen?? Ik zit er wel eens op, maar dan ben jij er niet???

    Liefs xx Claudia

  • 10 Maart 2011 - 11:24

    Marcotje:

    Cindy, je kwam, zag, maar je hebt het niet kunnen overwinnen, wel jammer vind ik, maargoed je bent er dan toch maar mooi geweest ;),

    ik zie je over een aantal daagjes wel weer,

    Fijne vluch alvast,


  • 10 Maart 2011 - 12:29

    Moniek:

    Hee meisje!
    Ik vind het super knap dat je deze keus voor jezelf hebt gemaakt. Is niet niets om die knoop door te hakken! Maar de ervaringen die je nu hebt, pakken ze jou noooooit meer af!!Probeer van je laatste weekje toch nog te genieten!! En dan zie ik je snel weer!!!
    Liefs!

  • 10 Maart 2011 - 13:05

    Sonja:

    Wat jammer zeg....! Jeetje, ik vind het echt jammer, nu ben je er , heb je de kans, die komt NOOIT meer!
    Hopelijk heb je er HEEL erg goed over nagedacht en ga je er geen spijt van krijgen..... Want wat is nu 5 maanden op een mensenleven?

    Ik wens je nog veel plezier voor de komende dagen en een fijne terugreis toe.

  • 10 Maart 2011 - 15:40

    Kim En Felien (C)(K):

    Hallo Cindy,

    Wat lezen we nu! Wat vervelend voor je dat je zo'n last van heimwee hebt! Ik kan me dat helemaal voorstellen. Hier heb ik namelijk ook last van gehad(Kim Coppens).

    Wij vinden het echt erg vervevelend voor je en hopen dat je goed en gezond weer terug komt. Schaam je nergens voor want heimwee is niet meer als normaal!

    een knappe beslissing!

    Veel lieve groetjes,

    Je lieve collega's,

    BSO Asten, Felien en Kim en de rest

  • 10 Maart 2011 - 17:19

    Roosje:

    Hoi Cindy,
    Een hele knappe beslissing en goed om te ervraen hoe belangrijk je thuis, je familie is. Je zult veel geleerd hebben van deze reis en over jezelf waar je zeker in de toekomst veel profijt van zult hebben. Ik wens je een hele goede terugreis en hoor in Nederland graag je eigen verhalen en ervaringen.
    Groet Roosje

  • 10 Maart 2011 - 17:37

    Anne Verhees:

    Lieve Cindy!

    Wat onverwacht.. ik wist hier nog niks van maar dat geeft ook niks.. het is goed dat je eerst voor jezelf die keuze hebt kunnen maken! ben hartstikke trots op je dat je het hebt geprobeerd maar je moet er wel van kunnen genieten en jezelf kunnen zijn. Nu kun je hier thuis in Deurne weer fijn bij je familie, vrienden en Frank zijn natuurlijk! :D en ik ben stiekem toch wel blij nu dat ik je binnenkort weer kan zien en spreken!

    geniet nog een paar daagjes daar en alvast een hele goede terugreis! Ik zit woensdag nog in Frankrijk als jij terugkomt maar zodra ik vrijdag thuis ben bel ik je wel even!

    Je bent een topper!

    Liefs xxx

  • 10 Maart 2011 - 17:54

    Carla:

    Cindy!!

    Wat jammer dat je zo'n last van heimwee hebt.. maar dan kun je idd het beste lekker terugkomen naar je vertrouwde omgeving :D
    Wel beetje jammer, want ik las je verhalen graag! Maar het is natuurlijk veel gezelliger om die verhalen aan te horen terwijl we samen wijn drinken ;) :D

    Toch nog veel plezier de laatste dagen!! :D Geniet nog maar even van het lekkere weer.. ik vind het hier nog steeds koud ;)

    Tot snel :D
    X Carla

  • 10 Maart 2011 - 18:33

    Eline Duijkers:

    Haa Cindy!
    ik wist niet dat het zo erg was met het gemis...
    Ik snap je wel, je kunt in ieder gevalt terugkijken op een nieuwe ervaring! Je hebt een goede keuze gemaakt denk ik zo als je jezelf niet meer herkent.
    veel succes nog met de laatste dagen daar en hopelijk ben je hier in nederland snel weer de oude cindy!

    ps neem even mooi weer mee.

    Eline

  • 10 Maart 2011 - 18:52

    Janneke,:

    Cindy,

    Watt jammer dat je reis er nu dan op zit! 1 ding is waar je bent een hele ervaring rijker!
    Ik snap best dat het moeilijk is om zo lang weg te zijn van huis, je bent toch in een heel onbekende wereld.
    Hoop dat dit de goede keuze voor jou is geweest!

    Liefs, Janneke

  • 10 Maart 2011 - 18:54

    Linda:

    Hee meid, wat vervelend voor je zeg, maar super knap dat je deze beslissing hebt genomen. Ik wens je nog veel plezier de laatste dagen en een goede reis terug! Dan gaan we als je terug bent maar weer een lekkere borrel drinken! X Linda

  • 10 Maart 2011 - 20:03

    Anke:

    Lieve Cindy!

    Ik had je net een mailtje gestuurd en ook nog een sms :) Ik vind het heel knap dat je de keuze hebt gemaakt en het komt allemaal goed meid!

    Ik ben in ieder geval super trots op jou en ik kan wel zeggen dat meerdere dat zijn. Helaas zal ik je op 7 mei daar niet zien, maar ik hoop jou eigelijk heel snel te zien als je in Deurne bent. Kom ik eventjes langs om te kletsen als je wilt?

    Meid ik hoop tot snel en probeer nog te genieten van de laatste paar dagen (L) en ik weet zeker dat de Cindy uit Deurne zo weer de oude is met alle gekkigheid ;) haha

    xxxx


  • 10 Maart 2011 - 20:53

    Mandy:

    Heey meid, wat lees ik nu kom je terug naar nederland. Knap dat je deze beslissing hebt genomen, het is ook niet niks he om zo lang weg te zijn uit je vertrouwde en fijne omgeving. Geniet nog van de paar daagjes daar. Heel veel liefs Mandy

  • 11 Maart 2011 - 20:24

    Ad En Marianne:

    hoi Cindy
    Wat jammer dat je juist nu last van heimwee moest krijgen en helaas is hier nog geen medicijn voor,heel veel sterkte en tot ziens.

  • 11 Maart 2011 - 23:06

    Lilian:

    Meisje..!!

    Je zou misschien denken waarom laat ze niets weten..!! heb ut even moeten laten bezinken... vind het echt heel knap van je dat je het hebt geprobeerd en dat je deze keus voor je zelf hebt gemaakt.. maar vin het echt super super super jammer dat ik je dadelijk niet in curacao tegen kom en hoop zo dat je geen spijt krijgt dat je terug komt daar ben ik eigenlijk een beetje bang voor... Maar ik ben heel blij je volgende week weer te zien!!

    Meid succes met het inpakken van je spulletjes geniet nog een paar dagen van het eiland en dan zien we elkaar snel!!!

    Liefsss xx Liellekee

  • 15 Maart 2011 - 21:30

    Marly:

    CINDY!!! Wat lees ik nu!!!

    Hopelijk krijg je geen spijt meid!!! Maar wie zijn wij om er wat over te zeggen!!! Jij kent jezelf het beste van iedereen!!!!

    Geniet er nog even van!! En een fijne terugreis!!


  • 16 Maart 2011 - 02:50

    AnoekenLinda LubbersKok:

    Heeee meissie.

    Momenteel net onderweg naar Nederland. Het voelt raar dat je hier niet meer bent.
    Geniet ervan nu je straks weer thuis bent.
    Wij gaan je hier missen.

    Knuffel,
    Anoek & Linda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cindy

south Africa

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1668
Totaal aantal bezoekers 36786

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 14 December 2014

South Africa

03 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Mijn eerste reis - stage curacao

Landen bezocht: