Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu

Curaçao!

Door: cindyvdputten

Blijf op de hoogte en volg Cindy

22 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon dia (goede morgen),

Allemaal super bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes :D!

Mijn 2de weekje stage zit er weer op. Het is allemaal heel goed gegaan en mijn eerste verslagen zijn al ingeleverd op school ;).
Ik vind mijn stage nog steeds erg leuk :).
Ik heb vorige week met alle 3 de groepen een keer mee gelopen. Elke groep heeft wel iets speciaals. Ik ben benieuwd welke groep mijn vaste groep word maar dat gaat nog wel eventjes duren voor dat het definitief is. Mijn stage begeleidster is gelukkig, na 1,5 week weer beter. Dus dat is ook weer fijn ;).

Verder heb ik deze week nog veeel gedaan en mee gemaakt :D.
Dinsdag heb ik mijn eerste post ontvangen. Ik werd opgehaald door Mima en Kim van mijn stage en Kim zij al gelijk voor dat ik fatsoenlijk in de auto zat: Cindy je hebt post :D. Pim, een huisgenoot, loopt stage bij ons verhuurbedrijf en hij had de envelop aan kim overhandigd. Ik zat vol in spanning in de auto van wie ik toch post zou hebben en toen ik thuis kwam ben ik meteen naar Kims kamer gegaan. Een rode envelop met een hele lieve brief en een foto erin van Frank (L). Ik was helemaal in de wolken. Super leuk om brievenpost te krijgen :D!


Woensdag, mijn eerste officiële vrije dag van stage,had ik afgesproken met Hinke (collega vd kruidenhoeve.)Hun zijn maandag aangekomen en blijven 5 dagen in Curaçao en vliegen daarna door naar Bonaire om daar verder vakantie te gaan vlieren ;).
We zijn samen heel wat terrasjes afgegaan en zijn daarna Punda in gegaan. Echt heel leuk om Hinke weer te zien, weer eens iemand vertrouwds :). De tijd ging ook super snel, we hadden zoveel bij te kletsen!! Na een heerlijke avondmaal aan zee en het drinken van een cocktail (zo wel goed geschreven Claudia ;) zijn we weer naar huis gegaan.

Donderdag zijn we met de kinderen i.v.m. afscheid van een andere stagiaire naar een kinderboerderij geweest in San Pedro . Een kinderboerderij of ja zoals ze het hier noemen, 2 paarden, 5 koeien, 1 aapje, 8 eenden en wel 14 pauwen. Ik was echt op mijn hoede met die pauwe maar de kinderen hebben zich in ieder geval goed vermaakt.
Toen Kim me kwam ophalen van stage had ze weer goed nieuws voor me, ik had weer post :D!!!!!
& nu van Willeke. Een hele lieve brief met 36 fotos erbij. Ze hangen allemaal op mijn kamertje boven mijn bed (zie foto.) Super bedankt Vriendinnetje!!

Vrijdag ben ik stage gaan lopen en ben ik avonds met Hinke, Paul en Hanneke wezen uit eten bij van buren. Daarna zijn we met de rest van mijn huisgenoten op stap geweest bij Cabana, erg gezellig vrijdags!
Hinke en ik hebben natuurlijk heel veel geproost, gedronken en gedacht aan al onze collega’s!!
Als alles door gaat, gaan Kim en ik in maart een weekendje naar Bonaire. Hinkes verjaardag vieren!
Rond 1 uur was het weer tijd was om naar huis te gaan en toen we in de auto wouden stappen. Verschoot ik me een hoedje, wel 4 kakkerlakken :S. Echt vies, Kim heeft ze zo goed mogelijk dood proberen te maken en we zijn daarna snel naar huis gegaan. Overal kom je ze hier tegen. Echt vies die beestjes! 1 nadeel haha.

Zaterdag zijn we met bijna alle huisgenoten naar Port Marie geweest. Een heel mooi strandje! Was van 2 tot 9 een feest op het strand, erg gezellig ;).

Zondag zijn we heel de middag naar Mambo beach geweest (voor de eerste keer echte krabben gezien in op de rotsen bij de zee) en avonds zijn we met zijn 5 gaan eten bij het Wilhelmina plein in Punda. Mima, huisgenootje waar we veel mee hebben opgetrokken is vandaag (maandag) terug naar Nederland gegaan . Na een heerlijke maaltijd zijn we nog een paar drankjes gaan drinken bij Wet & wild. Rond 11 uur zijn we naar huis gegaan omdat we vanmorgen ons zware leventje weer begon ;) en hebben we tevens afscheid genomen van Mima :(, het was wel heel raar dat sommige huisgenoten waar je toch een goeie band mee hebt opgebouwd naar huis gaan maar ook dit hoort erbij.

De tijd is echt gevlogen deze week ;). Ik voel me hier steeds meer op me gemak en de dagen vliegen voorbij. Dit komt mede doordat ik het goed naar me zin heb op dit eiland en omdat ik (bijna) elke morgen om half 9 moet aanrijden naar stage en pas om half 7 – kwart voor 7 thuis ben (en dan is het hier al bijna donker) duss zijn mijn dagen maar kort. Ik geniet van elk moment en vooral van het mooie uitzicht en de mooie blauwe heldere zee!

Heeel veel liefs uit het zonnige curaçao!!

xxxxxxxxx

  • 22 Februari 2011 - 07:54

    Carla:

    Cindy!!

    Zo te lezen hou jij het daar dus nog wel even vol!! :D Erg leuk die verslagen van jou! Lees ze graag..
    Hier schijnt het zonnetje ook weer eens, werd wel eens tijd. Ben erg jaloers als ik jou foto's allemaal zie! Leuk :D
    Geniet er maar lekker van daar! Heel veel plezier nog..

    X Carla

  • 22 Februari 2011 - 08:39

    Toos:

    Hoi Cindy

    wat een avonturen. En die zon en blauwe lucht, om jaloers op te worden (maar niet heus, die is er op de Kruidenhoeve ook, ha ha). (alleen nu ff niet!)

    geniet er van en doe veel ervaringen op. Altijd handig voor als je weer terug bent.

    lieve groetjes
    toos

  • 22 Februari 2011 - 09:12

    Mama:

    Hoi meis,

    Wat een leuk verslag.
    Bij het lezen hiervan merk ik dat je het helemaal naar je zin hebt daar in het verre Curacao.
    Stuur maar wat warmte naar Nederland, het is hier steen koud.
    Geniet er maar van!!!!!!!

    Heel veel liefs van mam

  • 22 Februari 2011 - 12:35

    Hanneke En Hinke:

    Heee cindy'tje!!!

    Het was echt super bij jou! en wat een leuk reisverslag!
    Ik ga vanavond ff vragen of jullie eventueel hier zouden mogen verblijven! kom je dan met Kim? en wanneer precies? met mijn verjaardag?:D leuke fotos trouwens!!! en nog heeel veel plezier geniet ervan meisie!

    dikke kus han en hin

  • 22 Februari 2011 - 12:58

    Fieke:

    Heey Lieve Cindy,

    Leuk om weer een verhaaltje te lezen. Je blijft wel dingen mee maken zeg;) erg leuk!

    Foto's zien er goed uit, word jaloers...

    Veel succes en plezier.

    xxx

  • 22 Februari 2011 - 15:31

    Moniek:

    haa meisje!!
    Wat een leuk verhaal, en leuke foto's weer!! Super leuk om te lezen dat jij daar echt je "thuis" hebt gevonden!!
    Leuke foto's die willeke gestuurd heeft!!
    En ook nog een tripje naar Bonaire!! Wauww! Wat een leuke vooruitzichten!
    Geniet er nog van meid!
    Liefs! moniek

  • 22 Februari 2011 - 18:02

    Je Schatje:

    Lieve schatje van me,

    Echt leuk je verhaaltje, heb em met plezier gelezen. Ben erg jalours;) Ben blij dat jij het heel goed na je zin hebt en je moet idd veel leuke dingen gaan doen. En gelukkig heb je ook een hele fijne stage adres. Ik denk aan je schatje. Tot morgen op skype.

    Hou van jou xxxxx

  • 22 Februari 2011 - 18:07

    Anne:

    Hee meid!!!
    Erg leuk om weer een verhaaltje van je te lezen!!
    Zo te lezen heb je het daar goed naar je zin, aan de foto's te zien geniet je ook echt!!!
    Inderdaad, je kamertje wordt door middel van de foto's wat opgepimpt!!
    Genieten moet je zeker doen! Dus ook een dagje naar Bonaire. Nu zit je daar en heb je de kans!! Dus nog alles zien wat je wilt zien!!
    Succes met alles en veel plezier!!!
    Tot snel!
    xx Anne.

  • 22 Februari 2011 - 22:00

    Mirjam:

    Heeej Cindy,

    Wat lees ik nu: Kim, kakkerlakken dood maken?? Daar sta ik nu van te kijken!! Das maar goed dat ze dr angst overwint :)..

    Wat een leuk verhaal om te lezen wederom! Ben nog steeds zo jaloers als het maar zijn kan :D.. Ik hoop dat als Frank en ik dadelijk bij jullie zijn jullie ook z'n leuke avontuurtjes met ons gaan beleven!!

    Tot je volgende verhaaltje (of als je een keer bij Kim voorbij komt gevlogen op skype haha :))

    Groetjes uit een steenkoud Nederland brrr......

  • 23 Februari 2011 - 07:15

    Milou Geerlings:

    Hee Cindy!
    Leuk leuk leuk :D.. wat een lekker weertje daar.. lekker in je bikini op het strand! Wij lopen echt nog steeds met de winterjas hier...pff! Haha! Fijn dat het zo gezellig is daar!
    Liefs, groetjes Milou :D

  • 23 Februari 2011 - 10:32

    Anke:

    Hee die Cindy :D

    Het doet mij veel plezier om je verhaaltjes elke keer weer te lezen en het doet mij vooral veel goed om te horen dat je het na je zin hebt :D

    Super leuke foto's en ook super lief van Frank en Willeke. Ik zag mijzelf ook erbij zitten haha. En je kamer ziet er ook meteen gezellig uit!

    Echt een avonturen maak je mee, geweldig! En die kakkerlaken IEE, gelukkig was Kim er ;) haha.
    Ik probeer je zo veel mogelijk op de hoogte te houden van school enzo. Maar wij moeten ook snel even een datumpje plannen anders voor skype? Deze week heb ik het sowieso heel druk. Aan jouwn planning te zien heb je het wel duidelijk voor jezelf toch? Ik zal mijne wel even sturen als die klaar is :)

    Ik was met Sandra en Esther naar de Brey geweest en op de terugweg zei ik nog tegen Sandra dat het wel anders is hoor zonder jou en kim ;) Dus dan weten jullie het; wij hebben heel wat in te halen als we naar jullie toe komen :P

    Geniet ervan meid!
    & Natuurlijk blijf ik je volgen

    Liefs x (L)

  • 23 Februari 2011 - 11:41

    Marijke:

    haa meid!
    leuk om weer een verhaaltje van je te lezen!
    fijn dat je je draai daar nu echt gevonden hebt, en dat je stage ook goed bevalt!
    als het goed is ben je nu je bandje aan het maken! hopelijk lukt het allemaal & spreek ik je snel!
    veel liefs Marijke

  • 23 Februari 2011 - 16:45

    Linda:

    Leuk, leuk, leuk.. weer een verhaaltje en foto's! Zo te lezen heb je, je draai wel gevonden daar :D fijn zeg! Kan ook niet anders met zo'n heerlijk weertje en al dat geproost daar: jaloers, jaloers, jaloers! Have fun! X Linda

  • 23 Februari 2011 - 19:34

    Mariëtte Crooijmans:

    Hallo Cindy,
    Wat leuk om je verslag te lezen. Het is te merken dat je het er goed naar je zin hebt. Je leert een andere cultuur kennen en maakt waarschijnlijk veel nieuwe vrienden.
    Veel plezier ginds in het zonnige curacao.
    Groetjes

  • 23 Februari 2011 - 22:52

    Michiel:

    heej Cindy,

    wat een leuk verslag! fijn te leze dat je het goed naar je zin hebt!

    wat ben ik jaloers op je zeg, het heeft deze avond bij ons gesneeuwd!! dus elke beetje zon wat je over hebt stuur maar per expres naar nederland!! haha

    heel veel succes en plezier !!

    groeten

    Michiel

  • 24 Februari 2011 - 13:33

    Tante Nelly :

    Heej Cindy hoe gaat het ?

    Heb je het al een beetje naar je zin daar? Zoals we op de foto`s kunnen zien gaat het al aardig de goede kant op!! lekker feesten veel mooi weer en weinig werken haha ....

    Hopelijk mis je Frank niet al te erg met zijn gipse pootje ....

    Geniet er maar van want het is zo weer voorbij.

    Groetjes uit brrrr... Deurne Fam Hendriks !

  • 24 Februari 2011 - 16:05

    Ron:

    Dag Cindy,

    Zo te zien en te lezen maak je het super!
    Hebben ze ook muggen op Curacao? haha...

    Veel succes en plezier.

    Ron, Heidi en een knuffel van Remy en Koen

  • 24 Februari 2011 - 16:41

    Bentje:

    Bentje mist jou heel erg.
    Knuffel van kleine Bentje.

  • 24 Februari 2011 - 21:24

    Sandra B.:

    Heee Meid! :D
    kijk er iedere keer na uit om je leuke verhaaltjes te lezen!
    en wat heb je weer leuke fotos....dat feesten ziet er wel allemaal gezellig uit!
    wat fijn om te horen dat het goed bevalt op stage....dat komt helemaal goed, nu nog even afwachten welke groep je dan krijgt.
    die kakkerlakken lijkt me ook niks bah!
    maar meid maak er een super tijd van!
    en tot in Curacao!:D

    Liefs xx San

  • 25 Februari 2011 - 13:38

    Eline Duijkers:

    hee cindy!

    klinkt goed allemaal daar!
    veel beter weer dan hier, brr.. hier ziet het eruit of het lente is maar dan kom je buiten en is het nog koud.

    veel plezier daar nog.

    xxx

  • 27 Februari 2011 - 15:09

    Sonja:

    Ha Cindy!

    Fijn dat het goed met je gaat! Met ons ook alles goed. Jarno groeit als kool en onze Marco mag as woensdag zijn gips laten verwisselen voor loopgips. Dan kan ie aankomend weekend toch carnaval gaan vieren ;-)

    Wij gaan ook maar ff carnavallen, ben benieuwd hoe William en Pieter dat vinden... vast wel leuk, denk ik! Verder is het vandaag erg regenachtig hier in Deurne, niks aan! Geniet jij maar lekker van het zonnetje!

  • 27 Februari 2011 - 18:21

    Tante Wil:

    Hoi Cindy, ook ik ben reuze benieuwd naar je verblijf op curacao, aan al die lach smilies te zien heb je het erg naar je zin en doe je niets dan lachen, zo hoort het ook, lekker gezellie. Je had geen beter tijdstip uit kunnen zoeken om te gaan vandaag heeft het hier weer de hele dag geregend. Maar we kijken uit naar de carnaval gaan we lekker stappen, het zal wel erg druk zijn bij kommer en kwijl, gaan dan ons eigen feestje bouwen achter in de zaal. Zag laatst Frank en Anne nog samen in Deurne. hadden het leuk samen. Het gaat toch al allemaal zo snel probeer maar dubbel te genieten. Als we je nog maar herkennen als je terug komt, helemaal goud bruin verkleurd door die heerlijke warme zon. zorg dat je er je hele leven van kunt na genieten Heel veel groetjes ook van Ome Peter, Tom en Annemieke

  • 01 Maart 2011 - 10:13

    Moeke:

    wij zien wel dat jullie t naar je zin hebben maak er wat leuks van en geniet gr vanuit een zonnig neerkant.
    mama van Kim

  • 01 Maart 2011 - 12:48

    Ellen Steenbakkers:

    Heey meid,

    Zo te lezen hou jij het daar nog wel eventjes vol!!! Leuk om je verhalen te lezen.. geniet ze!! groetjesssss

  • 02 Maart 2011 - 10:13

    J:

    Tadaa daar is ik dan,
    Na lang wachten. Eindelijk een berichtje van mij!!! Na al dat gezeur ;). Wij missen jou heel erg!
    Fijn dat je het daar naar je zin hebt. Maar besluit niet om daar later te gaan wonen. Denk ter aan :). Wij denken aan jou.
    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cindy

south Africa

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 36789

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 14 December 2014

South Africa

03 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Mijn eerste reis - stage curacao

Landen bezocht: