aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: cindyvdputten

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bon bini (hallo allemaal,)

Als eerste super bedankt voor alle lieve kaartjes, mailtjes, telefoontjes en reacties die ik van jullie heb gekregen!
Super fijn.

Donderdag was het dan zo ver. Heel lang na uitgekeken en nu was het aangebroken.
Na een heel zwaar afscheid op schiphol zijn kim ik gister morgen vertrokken op weg naar Curaçao :)

Pap, mam en Frank hadden mij weg gebracht. Het afscheid viel me tegen :(
Mijn zus was speciaal woensdag op donderdag naar huis gekomen om mij nog even te zien. Heel lief!

De vlucht ging verder goed. De tussenstop in Aruba stelde niet veel voor. We mochten helaas wel niet het vliegtuig uit :(.
we zijn om kwart voor 4 geland in Curaçao.
30 graden dus heel wat anders als in nederland!
Na dat we eindelijk de koffers hadden zijn we opgehaald door Nico (man van Ciska).

We hebben eerst samen iets gedronken met zijn 3tjes en daarna heeft hij al een stuk van het eiland laten zien.
Toen was het tijd voor onze kamer.
Kim en ik waren natuurlijk hartstikke benieuwt!
& vonden het vooral spannend of we wel bij elkaar zaten in het huis.

Dit is gelukkig wel het geval. Mijn kamer is wel de kleinste en ik ben benieuwt als Frank komt of hij er wel bij past!
De mensen hier zijn wel heel anders als dat ik had verwacht. Hoi kan er nog net vanaf en daar blijft het bij..
Er is gelukkig 1 meisje, die ons een beetje heeft verteld hoe het er allemaal aan toe gaat en die heeft ons avonds ook mee uit eten genomen!
Pizza Margarita haha daar hadden we zin in.

Rond half 11 avonds zijn Kim en ik gaan slapen. Nederlandse tijd half 4. We zijn 24 uur op geweest pff haha. We waren ook echt moe
Snachts heb ik slecht geslapen.
Rond half 1 zetten een jongen uit ons huis kei hard de muziek aan en om 4 uur waren mensen aan het roepen en aan het schreeuwen. Niet normaal, rekening houden met andere is in dit huis moeilijk.
Dit is blijkbaar normaal!

Nico had gister nog goed nieuws.
Woensdag hoef ik naar pas naar stage. Voor kennis making. Hij brengt me daarna weer terug. Dus donderdag is pas mijn eerste echte stage dag. Ik ben echt benieuwt!

Verder gaan Kim en ik vandaag een Auto huren, boodschappen doen.
(ben een stroomschakkelaar vergeten, erg irritant want nu houd me accu van mijn laptop erbijna mee op)
Mijn kamertje inrichten
& natuurlijk naar het strand.


Ik mis alles en iedereen in Nederland al heel erg. Dit had ik zelf niet verwacht. Ik hoop dat ik mijn plekje hier snel ga vinden.
Het is echt wennen allemaal.

heel veel liefs,

Cindy

ps En een dikke kus voor frank!

  • 04 Februari 2011 - 12:15

    :

    Het komt allemaal goed meisje! Hou je taai! X

  • 04 Februari 2011 - 12:16

    Marlie Raijmakers:

    Hey Cindy,

    Ik denk ik zal eens kijken of je al berichtje had geplaatst en ja hoor, leuk. Fijn dat de reis goed was verlopen. Ik wens je daar heel veel plezier en stuur alvast een beetje zon deze kant op want het is hier nat en veel wind haha. Tot snel

    Groetjes Marlie

  • 04 Februari 2011 - 12:47

    Mama:

    Hoi Cindy
    Heel fijn dat de reis goed verlopen is.
    Dat de kamer klein uit gevallen is ,kan ook heel knus zijn. Ik hoop dat je snel geaard bent. Alles is anders dan in Nederland. Laat het op je afkomen, en geniet van alles om je heen.

    Veel liefs van mama en papa en een knuffel van dribbel

  • 04 Februari 2011 - 14:04

    Ine:

    Hoi Cindy,
    Een leuk reisverslag. Je moet maar denken, het allereerste begin is het moeilijkst.

    groetjes tante Ine

  • 04 Februari 2011 - 14:27

    Je Zussie:

    Hey zussie....
    Ik zat vanmiddag op school achetr de pc. Op school kun je niet msnen dus ik kon niet terug reageren. Ik heb gister de hele dag een raar gevoel in mijn buik gehad. heel apart. Echt raar hoor dat je nu weg bent.
    Erg leuk zon verslag. Ben blij dat je heel bent aangekomen meis. Ik maakte me daar al zorgen over haha. Veel plezier daar. Geniet van het weer. Je hebt nu nog mooi een paar dagen om lekker op het strand te liggen en zo. Geniet er maar van. FF tot rust komen.

    Meisje wij denken aan jou. Heel veel liefs en een dikke knuffel van Anne en mij

  • 04 Februari 2011 - 14:55

    Simone:

    Hee Cindy!
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Het zal in het begin idd wel wennen zijn, alles is anders.. het leven, de mensen, de omgeving. Het duurt een tijdje voordat je hier aan gewend bent dus laat het maar op je af komen :)
    Xxx

  • 04 Februari 2011 - 15:13

    Moniek:


    haa meisje! Wat fijn dat je goed bent aangekomen!! Geniet lekker van de tijd die komen gaat, en hou je taai he!!
    Ga eerst maar lekker wennen en alles om je heen verkennen zodat je a.s. woensdag vol goede moed kennis kunt gaan maken op stage, en donderdag natuurlijk echt kunt gaan beginnen!!
    ik blijf je volgen en we hebben contact!

    xxx moniek

  • 04 Februari 2011 - 15:30

    Inge En Rob:

    Hoi Cindy,

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Het begin is natuurlijk altijd een beetje moeilijk en wennen, maar je zal het binnenkort wel echt superleuk hebben! Dan ben je weer thuis voordat je er erg in hebt.
    Ga dit weekend maar lekker ontspannen aan het strand! Wij zijn jaloers hoor!
    Geniet ervan en tot snel!

    Groetjes Inge en Rob

  • 04 Februari 2011 - 16:20

    Anne:

    Hee Cindy!
    Leuk een berichtje van je te lezen! Heb gisteren nog veel aan je gedacht!
    Fijn dat de reis goed verlopen is....
    Het zal inderdaad wel moeilijk geweest zijn.. Maar zodra je je plekje gevonden hebt, dan komt dat denk ik wel! Meid ga ervoor!
    Veel plezier en succes op stage as woensdag. Ik kijk uit naar je volgende berichtje.....
    Xx Anne.

  • 04 Februari 2011 - 16:58

    Ria V Bussel:

    Hoi, hoi Cindy,
    Wat fijn dat je 'reis / aankomst' goed is verlopen. Nu eerst lekker een paar dagen genieten en relaxen, zeker met die 30 graden! Enjoy ..... :-)
    Succes met je stage, jou kennende gaat dat zeker lukken, de kinderen zullen blij met je zijn ...... groet Ria

  • 04 Februari 2011 - 17:09

    Sandra B.:

    Heee Meid,
    fijn om te horen dat de reis is meegevallen en dat jullie goed zijn aangekomen!
    het is allemaal even wennen, maar dat komt zeker goed! ga lekker genieten van het mooie weer.

    xxx

  • 04 Februari 2011 - 17:46

    Milou Geerlings:

    Hee Cindy!
    Wat een gek idee he, dat je nu zo ver weg bent met bijna 30 graden (jaloers!) Ik denk dat je nog ff moet wennen inderdaad maar zodra ja je spulletjes hebt uitgepakt en in je kamer hebt gezet, voel je je vast wat meer thuis! Geniet ervan!
    Ben benieuwd naar je volgende bericht! :D
    Liefs en groetjes Milou

  • 04 Februari 2011 - 17:55

    Karen:

    Ha Cindy!
    Je gaat je plekje nog wel vinden, en dan krijg je het vanzelf naar je zin!
    Geniet nog maar van je vrije dagen, en het lekkere weer daar natuurlijk.
    Hier is het wel anders!
    Succes meid!
    Liefs

  • 04 Februari 2011 - 19:49

    Marijke:

    Haa Meisje!
    wat leuk om je eerste verhaaltje al te lezen (A) en de foto's te kijken! fijn dat de reis goed gegaan is, en dat je de eerste paar daagjes mooi rustig curacoa kunt verkennen ;)! hopelijk wen je er allemaal snel aan, en kun je je draai vinden daar!
    hopelijk heb je snel een goede stekker :D! dan kunnen we skypen!
    liefss X

  • 04 Februari 2011 - 20:55

    Anke:

    Lieve Cindy Pindyyy =D

    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en is de reis meegevallen!
    Ik vind het echt super leuk om je verhaaltje te lezen en je foto's te bekijken; meid het komt goed. Voor je het weet zitten Sandra en ik, vriendinnen van jou en natuurlijk Frank daar ;) Het is natuurlijk wel even wennen, dat begrijp ik heel goed!

    Wel fijn dat je woensdag na stage gaat, kun je nog even rondkijken en even genieten van zon zee en strand! Voordat je hard aan de slag gaat =P haha.

    Ik probeer je op de hoogte van school te houden. Weet niet of jullie van Joost al een mail hadden gehad, want hij verwachten van ons verslagen enzo. Maar komt goed!

    Genietze meid en tot 7mei!

    Liefs x, Anke

  • 04 Februari 2011 - 22:42

    Anne Verhees:

    Hee cindy!

    Fijn dat je goed en veilig bent aangekomen.. heb je verhaaltje gelezen, zal inderdaad allemaal wel wennen zijn! andere omgeving, mensen en cultuur maar dat zal wel even tijd nodig hebben :) komt helemaal goed! je moet daar toch even je plekje vinden. Maak je kamertje daar maar lekker gezellig dat je het daar alvast goed naar je zin gaat krijgen. Wacht weer op je volgende verhaaltje!

    Succes en fijn weekend daar!
    We denken aan je!

    liefs xxx Anne

  • 05 Februari 2011 - 13:17

    Henny, Mam V. Lilian:

    He hallo meid, je reis is goed verlopen hoor ik, gelukkig want ik ben wat laat met je een goede reis te wensen. Ik wens je in iedergeval een fantastische tijd op Curacao, geniet er maar nou maar van en je hoeft gelukkig niet iedereen zolang te missen, over een paar maandjes komen lilian en marijke naar je toe en daar kijken ze al echt naar uit. Als ze je dan nog maar herkennen, nadat jij dan al maanden gebruind bent door de zon (dat wordt wel een mooi gezicht jij tussen 2 van die melkflessen op 't strand.
    Heel veel groetjes, ook van mart en ik blijf je belevenissen volgen.
    Doei Henny.

  • 05 Februari 2011 - 16:13

    Carla:

    Cindy!!

    Wat een zonnig weer heb jij daar zeg! Gelukkig is de reis goed verlopen! :D Ik kan me goed voorstellen dat het nog allemaal wat wennen is, maar als je eenmaal wat nieuwe mensen leert kennen dan denk ik dat je snel op je plek bent :D Leuk om wat foto's te zien :D Ben toch altijd benieuwd hoe het in zo'n ver land nou is ;)

    Heel veel plezier! En ik kijk uit naar je volgende verhaal!!

    X Carla

    P.s jammer dat je er vanavond niet bij kan zijn op het feestje, maar we drinken er wel een (of meer;) ) op jou!

  • 05 Februari 2011 - 17:24

    Tamara Roosen:

    lieve Cin!

    fijn dat je goed goed ben aangekomen!
    ben echt heel benieuwd hoe je het op je stage gaat hebben! maar dat komt allemaal goed!
    geniet nu nog maar lekker van een paar dagen vrij!
    tot snell!
    xx

  • 05 Februari 2011 - 18:25

    Lisanne:

    Heee nichtje!
    sorry, een beetje een laat bericht. Ik wilde je nog sms'en voordat je ging, maar dat ben ik helemaal vergeten doordat ik in nijmegen sliep ;)
    maar in ieder geval heeeeeel veel plezier, ik weet zeker dat het allemaal helemaal goed gaat komen!
    Ik hoorde vanmorgen dat je vandaag weer met jullie mam ging skypen, in ieder geval heel fijn dat dat ook gewoon kan!
    Heel veel sterkte en succes nog!
    liefs, lisanne
    p.s. dat verbrande wordt vanzelf bruin, en dan word ik jaloers:(

  • 06 Februari 2011 - 07:48

    Carin Van Bergeijk:

    Heej Cindy,

    Ik vind je verhaal heel herkenbaar, maar zodra je stage gaat lopen zal het vast wel beter gaan. Net als bij mij.

    Zullen we een keer iets leuks gaan doen?

    Groet,

    Carin

  • 06 Februari 2011 - 09:18

    Marly & Timmy:

    Cindy....Geniet, geniet, geniet!!!!! Voor je het weet is het alweer voorbij!!
    Heel veel plezier!!

    Ook een kuffel van Evie


  • 06 Februari 2011 - 11:23

    Ryanne:

    Hee Cindy!
    Gelukkig is de reis meegevallen.
    Afscheid nemen is altijd zwaar.
    Jullie gaan daar een super tijd hebben met dat mooie weer!:)
    komt allemaal goed!!

    liefsx

  • 06 Februari 2011 - 17:47

    Jim En Linda:

    Ha Cindy, fijn dat je goed bent aangekomen! Het zal inderdaad wel even wennen zijn, geniet er maar van want de tijd vliegt voorbij! Succes met je eerste dag stage donderdag! We houden de site in de gaten en kijken al uit naar je volgende verslag! Liefs Jim en Linda

  • 06 Februari 2011 - 17:57

    Marissa:

    Haa Cindy!
    Zo te zien hebben jullie al kennis gemaakt met het eiland ;)
    Je hebt trouwens ook een leuke kamer wat ik op de foto's heb gezien :D
    Ik ga jullie nog volgen, heel veel succes en plezier natuurlijk.

    Liefs xx

  • 06 Februari 2011 - 20:21

    Marjolein Sengers:

    Hey Cin!

    Dat weer! wat geweldig, geniet er maar van!! Ik ben nu al jaloers op je;)
    Je plek zul je snel vinden, eerst eens wat mensen ontmoeten en leren kennen. Dan heb je daar een soort familie en voel je je al snel helemaal thuis:)
    En al is je kamertje misschien klein, met dat weer ga je toch niet binnen zitten;)

    Heel erg veel plezier! Ik lees graag je volgende verhaal weer!

    Ook groetjes van mam en pap

    kus

  • 07 Februari 2011 - 09:31

    Sonja:

    Ja, Cindy, dat is nou het avontuur! En nu zul je juist ervaren hoe luxe je het thuis en hier in Nederland hebt!

    Maar, geen nood, je raakt er aan gewend en zult over een paar dagen de lol er van in kunnen zien en lekker gaan genieten van je avontuur in het verre Curaçao! Neem maar aan van mij dat het helemaal goed gaat komen!

    Succes en maak er wat van!

  • 07 Februari 2011 - 22:22

    Nicole Fleurkens:

    Hee Cindy,
    Wat leuk om je reisverslagen zo te lezen!
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet maar lekker van het mooie weer! En heel veel succes dadelijk op stage, en we hyves! Groetjes uit het waaierige Deurne.
    Xxx Nicole

  • 08 Februari 2011 - 17:58

    Claudia:

    Haa meid,

    Fijn dat je in ieder geval goed bent begonnen met een goede vliegreis!
    Het is wel zo dat het wennen is dan, andere cultuur maar dadelijk over een maandje weet je al niet meer beter. Succes ermee! En komt allemaal goed, gewoon op je af laten komen.

    xxClaudia

  • 10 Februari 2011 - 00:52

    Je Schatje :

    Mijn allerliefste schatje.
    Het komt allemaal goed, Alles wat groot is begon ooit klein.;) Het ziet er echt gewelidig uit. Ben eigenlijk best jaloers op jou;) zeggen we tegen niemand:P;)
    Veel plezier op stage en geniet er van!!!!
    ik spreek je snel weer op skype.
    Hou van je xxxxx

  • 10 Februari 2011 - 18:19

    Rieke:

    Heej Cindy,

    Je houdt alles nog goed bij op je hyves en hier op deze mooie site. We houden je goed in de gaten, want we moeten je gezelligheid op het moment ff missen. Ik ben erg benieuwd naar hoe je afgelopen dagen zijn verlopen. Je was toch nu begonnen met je stage? Ik heb inmiddels ook vakantie geboekt en heb erg veel zin in het mooie weer alleen.... Jij kan er al van genieten en ik moet nog ff wachten.
    Nou veel plezier daar.

    Groetjes Rieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cindy

south Africa

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 36785

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 14 December 2014

South Africa

03 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Mijn eerste reis - stage curacao

Landen bezocht: