Bijna is het zover! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Cindy Putten - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: cindyvdputten

Blijf op de hoogte en volg Cindy

07 December 2010 | Nederland, Deurne

Hallo Allemaal,

Over precies 58 dagen is het zover..
Dan vertekken Kim en ik naar het zonnige Curaçao!

3 Februari vliegen we naar het zonnige Curaçao. We hebben een tussen stop in Aruba en landen om 16.05.

Ik ga stage lopen bij mean to shine.
Voor meer informatie zie site;
http://meanttoshine.org/nl/

Het belooft een mooie tijd te worden, maar ik ga Nederland natuurlijk ook erg missen!
Als ik in Curaçao ben zal ik mijn eerste berichtje plaatsen.

Heel veel liefs
x cindy

  • 07 December 2010 - 17:48

    Linda Arts:

    Cindy, de site ziet er leuk uit van mean to shine! Je zult vast en zeker een toptijd hebben daar! Ik ben jaloers ;) Wel veel berichtjes en foto's plaatsen zodat we het allemaal bij kunnen houden he ;)!

  • 08 December 2010 - 13:36

    :

    Alex!!
    Heel veel plezier en succes gewenst alvast!
    wordt vast een toptijd, maar ga je wel heel erg missen hier!
    x

  • 08 December 2010 - 17:22

    Inge:

    Hoi nichtje,

    Het begint wel allemaal dichtbij te komen he! Maar je gaat vast heel veel plezier maken! Ik zeg alvast: geniet ervan, want die tijd is zo weer voorbij!

    x Inge
    ps. Ik ga het heus wel lezen hoor. Haha. Maar voor deze keer zet ik er wel een berichtje op voor jou ;)

  • 08 December 2010 - 17:25

    Marijke:

    haa meisje!

    nu begint het toch echt dichtbij te komen als je het zo ziet.. nog 57 daagjes & het is zo ver! & ik moet je gaan missen! Maar je gaat natuurlijk wel een supertijd tegemoet :D!

    X

  • 08 December 2010 - 17:50

    Je Zusieee:

    Zusie wij gaan jou heel erg missen dus blijf maar lekker thuis...
    Hoe moet het dan verder als we 20 maanden zonder jou moeten? Of heb je een vervanger?

    Liefs xXx Julia & Anne
    en Benthley

  • 08 December 2010 - 18:29

    Kim Beijers:

    Haaa meid,

    Jaaa het is bijna zover!! nog 57 dagen en dan gaan we al...

    heb er heel veeel zin in..

    Liefs, Kim

  • 08 December 2010 - 18:54

    Anke:

    Cindy :D!

    Super, je hebt de site nu aangemaakt en het ziet er ofcours ook goed uit ;)
    Echt spannend, het is bijna zover. Nu natuurlijk aan het aftellen.

    Ik hoop echt dat je het daar heel erg na je zin krijgt, ook hoop ik dat wij contact houden en zal ik je volgen EN kom ik langs :D haha!

    x

  • 09 December 2010 - 09:49

    Marissa:

    Heeel veeel succes! :D
    Ik ga jullie volgen, wil jullie spannende verhalen niet missen;)
    xx

  • 09 December 2010 - 09:50

    Anne:

    Hee meid!
    Het gaat snel... Het is zo hier dat jij in het zonnige curacou zit en dat wij jou moeten missen!
    Ik zal je volgen! Veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier!
    Ik zal je moeten missen maar... we houden contact!! ;)
    xx

  • 09 December 2010 - 16:15

    Moniek:

    Hee Cindy!

    Ja ja, nu wordt het toch echt menens he!! Echt super vet!!
    Alvast heel veel plezier;) En ik ga je zeker volgen:D

    Liefs!!

  • 10 December 2010 - 11:12

    Zus Van:

    Heeej Cindy,

    Ja het is bijna zover.. Nog maar 55 dagen te gaan en dan ga je vertrekken samen met mijn zuslief :)..

    Ik wil jullie alvast veel plezier wensen, ook al zien we elkaar bijna elke dag ;)..

    Ik zal jullie volgen via de site van Kim maar ook bij jou..

    xx Mirjam

  • 12 December 2010 - 13:41

    Lisanne:

    Haaa nichtje!
    nog maar 53 dagen, wat spannend!!
    we moeten je wel heel lang missen (met mijn verjaardag bijvoorbeeld:P) maar ik zal lekker je verhaaltjes lezen! En skype moet je ook maar aanschafffen, kun je nog altijd met ons hier praten! :)
    xx

  • 13 December 2010 - 21:35

    Sandra:

    Heej Cindy!

    Dacht zal jou site ook eens gaan bekijken!
    Je hebt al veel berichtjes ontvangen zeg:D..heel leuk!
    Eerst gaan we vrijdag nog rocken bij Clouseau. haha.
    Zal je site in de gaten gaan houden.

    Groetjes Sandra

  • 14 December 2010 - 09:24

    Eline Duijkers:

    Hee Cindy!

    heel veel succes daar!
    ik zal je volgen hier :)

    xxx

  • 14 December 2010 - 13:55

    Sonja :

    Hoi Cindy,

    We zullen je belevenissen op de voet volgen! Leuke site trouwens :-)


  • 16 December 2010 - 13:19

    Mirjam:

    Heeej Cindy,

    Ik weet dat je ziek bent.. Maar als je wil spreek maar een datum af met Kim dat we kunnen boeken, ofja Frank en ik!!
    Mijn stage kan niet doorgaan dus ik boek gewoon en dan moeten ze me wel laten gaan haha..

    xxx

  • 19 December 2010 - 21:50

    Liel:

    Meid..!

    Het is bijna zover.. allemaal nog heel erg spannend.. maar weet zeker dat je een hele mooie, leerzame tijd tegemoet gaat!

    Liefss xx

  • 04 Januari 2011 - 16:12

    Sandra:

    Hee Meid,

    nog even en dan is het al zover! dan ga je naar het heerlijk zonnige Curacao! ben je er al helemaal klaar voor?
    jullie gaan daar lekker genieten! komt helemaal goed :D

    liefs xx San

  • 05 Januari 2011 - 22:02

    Je Schatje :

    Hej schatje,

    Het is inmiddels nog maar 29 dagen dat je vertrekt :), Ik had de site eens bekeken van Meant to shine ziet er mooi uit. Ik denk dat je het wel naar je in zult hebben:). Ik ga je in elkgeval heeeeel erg missen :-$ maar ik zal komen, en het zijn maar 20 weken ;). Dikke kus je schatje HVJ

  • 13 Januari 2011 - 18:50

    Tante Ria & Marloes:

    Ha Cindy,

    Spannend, nog drie weken..
    We komen van te voren nog even langs.

    Liefsx

  • 22 Januari 2011 - 15:07

    Kim Beijers:

    Meisje nog even en dan gaan we al

    Nog 12 dagen op precies te zijn..

    Spannend!! :D

    xx Kim

  • 31 Januari 2011 - 08:33

    Marly:

    He Cindy, Wij gaan jou verhaaltjes lezen!!! Spannend!!! Bijna is het zover!!!

    Groetjes Timmy, Marly en Evie

  • 31 Januari 2011 - 13:38

    Mama:

    bijna is het zover, spannend!!!

    Ik ga je volgen via jou site.
    Zo zijn we dan toch een beetje dicht bij elkaar.

    kusjes mama

  • 31 Januari 2011 - 22:37

    Mirjam:

    Heej Cindy,

    Nu kunnen jullie echt niet meer terug! Ik begin het ook al spannend te vinden.. Mja is ook niet meer dan normaal..

    Nog maar 3 nachtjes slapen! aaah..

    xx Mirjam

  • 01 Februari 2011 - 15:15

    Fieke:

    Heey Meid.

    Je toetsen zitten er op. Nu is het tijd om je koffer in te gaan pakken, want je vertrekt al bijna!!!

    Heel veel plezier en succes. Ik zal je verhalen zeker lezen.

    Liefs Fieke

  • 02 Februari 2011 - 14:15

    Veron:

    heel veel plezier.

    en geniet van de mooie momenten daar

  • 02 Februari 2011 - 21:09

    Nanda:

    Heey Cindy,

    Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver, op naar Curaçao!!
    Alles al ingepakt en klaar staan?
    Ik hoop dat je veel plezier zult hebben daar. Ik wens je daar een leerzame en gezellige tijd.
    Maar dat zal vast wel lukken samen met Kim.
    Zie je weer in juli denk ik
    en zal deze site af en toe bekijken

    groetjes Nanda

  • 03 Februari 2011 - 11:14

    Ellen Steenbakkers:

    heey Cindy!!
    Het is zover.... Ga lekker genieten, meid! Ik ga spannende verhalen lezen... Tot over een paar maandjes

    x Ellen

  • 03 Februari 2011 - 22:47

    Jeannette:

    Hoi Cindy

    Ik hoop dat je een goeie vlucht hebt gehad. Eindelijk in het land van de zon.....heerlijk hoor. Had je mam nog aan de foon gehad en haar de site gegeven van Curacao airport zodat ze kon zien dat je veilig geland was. Wens jou en Kim heel veel plezier toe en geniet van je stage en zon en strand. Ga met veel belangstelling je verhalen lezen. Lieve groetjes :))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Cindy

south Africa

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 36762

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 14 December 2014

South Africa

03 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Mijn eerste reis - stage curacao

Landen bezocht: